طلب بخشش نمایندگان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 131
بازدید دیروز : 224
بازدید هفته : 689
بازدید ماه : 689
بازدید کل : 14823
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


نمایندگان محترم شهر !!

تمکین در مقابل قانون و تن دادن به حق و طلب بخشش

تنها راه نفوذ به دل مردم است

(پیگیری تخلفات انتخابات شورای شهر کرج )

جمعی از 400 نفر : درموضوع بررسی پرونده تخلفات انتخابات چهارمین دوره شورای شهر کرج و اظهار نظرهای متفاوت از سوی افراد و نهادهای مختلف نکات مهمی وجود دارد که به اهم آن ها اشاره می نمایم. - مرجع قضایی که با قرار مجرمیت و صدور کیفر خواست تخلف را به صورت قطعی تایید کرده است. - کمیسیون اصل 90 قانون اساسی که یکی از ارکان مجلس شورای اسلامی بوده و جایگاهی بسیار رفیع دارد پس از تحقیقاتی مفصل، تخلف را تایید و به وزیر کشور و استاندار البرز دستور احقاق حق داده است. اما بر خلاف نظر مراجع قانونی فوق الذکر، یکی از نمایندگان کرج در مصاحبه های سفارشی و تریبون های مختلف اعلام می دارد که هر چه بوده تمام شده و هیچ خدشه ای در انتخابات شورای شهر کرج وجود نداشته است و هیچ کس حق ورود و رسیدگی ندارد!!.............

 

 گزارش های مختلف تهیه شده از سوی وزارت کشور، استانداری، فرمانداری کرج و... نشان دهنده افزایش آرای قابل توجهی دارد که دربازشماری تنها 5 صندوق، تعداد 900 رای به آرای علی منصوری افزوده شده است و رتبه ایشان در بین اعضای شورای شهر از علی البدل به نفر 19 ارتقا پیدا می کند. این در حالی است که 61 صورتجلسه مفقود شده و اسم منصوری از 105 صورت جلسه حذف شده است. شکایت اصلی مطرح شده از سوی علی منصوری، برعلیه مسوولان اجرایی و نظارت انتخابات شورای اسلامی شهر کرج بوده است و نیز افرادی که بر خلاف قانون انتخابات و با عناوین غیر قانونی نماینده تام الاختیار و... در مراحل اجرایی و نظارتی به صورت غیر قانونی دخالت کرده اند. دو مرجع قانونی دادسرای کارکنان دولت و نهایتا دادگاه کیفری استان تهران و کمیسیون اصل نود قانون اساسی (مجلس شورای اسلامی) به شکایت مطرح شده رسیدگی کرده در نهایت با قرار قطعی تخلف در مراجع قضایی و با صدور کیفر خواست پرونده به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شده است. از طرفی هم کمیسیون اصل 90 پس از رسیدگی نهایی؛ حدود 4 ماه پیش به وزیر کشور دستور داده است تا از طریق استاندار البرز و در هیات حل اختلاف (بر اساس قانون تشکیلات، وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی شهر و روستا، هیات حل اختلاف تنها مرجع قانونی انحلال شورا، سلب عضویت و جابجایی اعضای فاقد شرایط عضویت شوراهای شهر و روستا می باشد) نسبت به احقاق حق وی اقدام نماید. از آن جایی که دو نماینده کرج که از قضا اعضای هیات حل اختلاف شوراهای استان نیز می باشند و بر اساس قانون نمی توانند در موضوعی که طرف دعوی بودند و قبلا نیز اظهار نظر و رسیدگی (قضاوت) کرده اند داوری نمایند؛ اجرای دستور کمیسیون اصل 90 تا جایگزینی نمایندگانی بیطرفبه جای نامبردگان از سوی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی در هیات مذکور، به تعویق افتاده است. نماینده مردم شریف کرج در آخرین اظها نظر خود فرموده: صندوق های مورد نظر ایشان صفر نبوده و به علت وصل بودن به وزارت کشور و در حالت آفلاین صفر نشان می دهد! درستی ادعای ایشان را به اهل فن واگذار می کنم ولی در رد ادعای ایشان این نکته بس که در همین حالت آفلاین بسیاری از صندوق های علی منصوری صفر نشان نداده و هر عددی که عوامل اجرایی و نظارت وارد کرده اند، ثبت و ضبط شده است و اصولا گفته نماینده از نظر فنی بسیار تعجب بر انگیر و قابل تامل می باشد. در خصوص بازشماری ادعایی ایشان: - اولا در روز بازشماری آراء ، علی منصوری و تعداد انگشت شماری از داوطلبین، یک روز قبل از روز مقرر و درست یک ساعت قبل از بازشماری، به مرکز تجمیع آرا دعوت شدیم . ثانیاً پس از اخذ تمامی امکانات از جمله تلفن همراه و لوازم التحریر از سوی عوامل انتظامی و امنیتی، در فاصله ای 100 متر دورتر از صندوق ها به عنوان تماشاگر قرار گرفتیم که با اعتراض شدید بنده و دیگران یک صندوق با حضور ما، شمارش و تخلفات عدیده در حضور نماینده مذکور عیان گردید،که نماینده قول رسیدگی داد ، ولی این قول از سوی نماینده مذکور و عوامل هیئت اجرایی همراه ایشان عملی نگردید. ثالثاً با این اوصاف همگی به نشانه اعتراض قبل از پایان بازشماری صندوق های دیگر، محل بازشماری نمایشی را ترک نمودیم . بنابراین از نظر ما بازشماری به معنای واقعی و شرایط عادلانه صورت نگرفته است ! هر چند اسناد این بازشماری تصنعی نیز بر اساس گزارش فرماندار محترم در محل فرمانداری موجود نیست. این نماینده مجلس می فرماید: اگر می خواستیم آقای منصوری به شورای شهر راه پیدا نکند ایشان را رد صلاحیت می کردیم!!

آیا معنی حرف نماینده این است که

خدای نکرده ایشان و دیگر مسوولان اجرایی و نظارت انتخابات مذکور، انتخابات شورای شهر کرج را مهندسی کرده اند؟!

و یا این که رد و تایید صلاحیت، ابزاری بوده است جهت اعمال سلیقه شخصی ایشان؟!

آیا اعضای فعلی شورای شهر کرج با اراده ایشان و با همین قاعده ، تایید و وارد شورا شده اند؟!

آیا کسانی که رد صلاحیت شده اند واقعا همگی فاقد صلاحیت بوده اند یا خدای نکرده مشمول این قاعده آقای نماینده شده اند؟!

آقای نماینده فرموده که آمار همه 725 صندوق رای به قاضی ارایه شده است ، اما این نماینده دقت نداشته که تعداد صندوق های انتخابات شورای شهر کرج فقط 585 عدد بوده که همگی با دستور مرجع قضایی پلمپ و حفظ شده و 140 صندوق دیگر مختص شهرهای اقماری است و امحا شده اند. نمایندگان محترم کرج !! تمکین در مقابل قانون و تن دادن به حق و طلب بخشش از اشتباهات و تخلفات ، بهترین راه به دست آوردن دل مردم است.

 

جمعی از 400 نفرکاندیدا های شورای شهر کرج

 

مدیر وبلاگ:

شنیده های ما حاکی است 400 نفر از کاندیداهای شورای شهر کرج و شهرهای اقماری طی جلسات متعدد با امضای میثاق نامه ای ؛ پیمان بسته اند که با برنامه ای منسجم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی ورود کرده و با انتخاب نمایندگانی اصلح و امین از میان خود، این بار امانت بزرگ نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را به اهلش بسپارند تا  در رعایت حق الناس مطابق منویات مقام معظم رهبری  عمل نمایند.

 




:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محق
ت : چهار شنبه 3 تير 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');